برگزاری مراسم شکرانه خدمت شهرداری مشهد
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از برگزاری مراسم شکرانه خدمت شهرداری مشهد در استقبال از بهار ۱۴۰۴ خبرداد.
برگزاری مراسم شکرانه خدمت شهرداری مشهد
به گزارش خبرنگار شورا تریبون، مهدی یعقوبی در مراسم شکرانه خدمت و تقدیر از دستاندرکاران طرح استقبال از بهار ۱۴۰۴ با حضور مسئولان شهری اظهار کرد: در ایام نوروز، ریاست کمیته خدمات سفر بر عهده شهرداری مشهد بود و بیش از ۳۰۰ ردیف خدمتی در حوزههای مختلف توسط شهرداری ارائه شد.
وی افزود: با وجود بارشها و سرمای هوا، تمامی فعالیتها طبق برنامهریزی دقیق و با حمایت شهردار مشهد، اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش همکاران اجرایی بدون وقفه انجام شد.
یعقوبی با اشاره به آغاز برنامهریزی از مردادماه ۱۴۰۴ گفت: امسال نوروز با ماه مبارک رمضان و لیالی قدر مقارن شد که این مسئله ضرورت توجه بیشتر به فضای فرهنگی و معنوی شهر را افزایش داد. در این راستا، فضاسازی شهری متناسب با این مناسبتها انجام شد.
وی ادامه داد: پس از ایام قدر، تمرکز فعالیتها بر تغییر چهره شهر با برگزاری جشنوارههای فرهنگی، رویداد گل و گیاه، نور و نما و مسیر نوبهار بود که با استقبال گسترده شهروندان و زائران مواجه شد. همچنین مسابقات ورزشی جام رمضان نیز به ایجاد فضای پرنشاط در شهر کمک کرد.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به رکوردزنی در جمعآوری زباله در ۳۰ اسفندماه از تلاشهای پاکبانان، باغبانان و هنرمندانی که در زیباسازی شهر مشارکت داشتند تقدیر کرد و گفت: نوسازی ابنیه شهری از جمله لکهگیری آسفالت و تعویض جداول، نیز توسط همکاران حوزه عمران به صورت شبانهروزی انجام شد.
یعقوبی تصریح کرد: در حوزه ترافیک نیز با افزایش ظرفیت پارکینگهای ثابت و موقت و مدیریت حمل و نقل عمومی در روزهای ابتدایی سال، رکورد فعالیت مستمر در ناوگان اتوبوسرانی، تاکسی و قطار شهری ثبت شد. همچنین ایام نوروز بدون حادثه خاصی در حوزه ایمنی سپری شد که نتیجه تلاش شبانهروزی نیروهای آتشنشانی بود.
وی ادامه داد: همکاران شهرداری در تجهیز مراکز اسکان، استقبال از زائران، و نیز نظارت بر مراکز اقامتی و بازار شب عید فعالیت گستردهای داشتند. امسال اقدامات شهرداری نسبت به سالهای گذشته با کیفیت و تنوع بیشتری انجام شد و همکاری دستگاههایی نظیر هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و بانک شهر در تحقق این برنامهها نقش مؤثری داشت.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: طبق گزارشهای سامانه ۱۳۷ و نظرسنجیهای روابط عمومی شهرداری، میزان رضایتمندی زائران و مجاوران از برنامههای استقبال از بهار در سال جاری افزایش چشمگیری داشته است.
یعقوبی گفت: در پایان از تلاشهای مجموعه روابط عمومی شهرداری و رسانه شهرآرا برای پوشش گسترده فعالیتها و اطلاعرسانی دقیق قدردانی می کنیم.

ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰