به گزارش پایگاه خبری شوراتریبون به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی سنقری در بازدید پرسنل مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد از مرکز ۱۳۸ اظهار کرد: در راستای تعامل و گستردگی بیشتر بین دو سامانه ۱۳۷ شهرداری مشهد و سامانه ۱۳۸ آستان قدس رضوی و عملکرد بهتر پاسخگویی به شهروندان برای ارتباط درون کال سنتری و انتقال تماس ها مقرر شد بررسی های لازم صورت بگیرد.
وی افزود: با توجه به اینکه الگو برداری اولیه مرکز ۱۳۸ آستان قدس رضوی مخصوصا در حوزه پیگیری از سامانه ۱۳۷ شهرداری مشهد بوده است هم اکنون دو مجموعه آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد رسیدگی به درخواست ها و رفع دغدغه زائران و مجاوران برای تعامل بیشتر با سامانه ۱۳۷، آمادگی کامل دارد.
مدیر اداره ارتباطات مردمی ۱۳۸ آستان قدس رضوی بیان کرد: دراین بازدید نحوه ثبت پیام های پاسخگویی، شیفت بندی، میزان فعالیت روزانه پرسنل، چارت سازمانی، حجم تماس ها، تعداد کارشناسان و نحوه جذب نیرو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ثبت دیدگاه