۱۳۷؛ پل ارتباطی مؤثر مردم و مدیریت شهری مشهد
به گزارش پایگاه خبری شورا تریبون به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید حسن حسینی در بازدید از اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ باید به عنوان «دماسنج شهری» عمل کند تا از طریق آن بتوان دمای رضایت یا نارضایتی مردم را سنجید و در راستای بهبود شرایط گام برداشت.
وی افزود: این سامانه نقش دماسنج شهری را ایفا میکند و عملکرد آن در رصد و پاسخگویی به مطالبات مردمی، شایسته و قابلیت قدردانی را دارد. بسیار خرسندیم که مجموعه شهرداری تدبیر ارزشمندی در زمینه اطلاعیابی و رسیدگی به مطالبات مردمی اندیشیده است؛ بهگونهای که کارشناسان به صورت متمرکز مشغول دریافت، پیگیری و پاسخگویی به درخواستها و مشکلات شهروندان هستند.
فرماندار مشهد گفت: این در حالی است که باید به ظرفیتهای قابل توجه شهر مشهد در حوزه مدیریت شهری توجه داشت و از این ظرفیتها بهدرستی بهره گرفت و با تقویت آن، خدمات بهتری به مردم ارائه کرد. شهرداریها به دلیل ارتباط مستقیم با زندگی روزمره مردم، جایگاهی بسیار مهم و حساس دارند و باید در صدر پاسخگویی به شهروندان قرار گیرند.

ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰