رئیس شورای عالی استان‌ها در جلسه با رئیس مجمع بسیج شهرداری‌های مراکز استان‌ها:

همکاری شورای عالی استان‌ها در راستای تصویب ساختار بسیج شهرداری‌های کشور

نشست شهرام دبیری رئیس شورای عالی استان‌ها با سرهنگ محمد مهدی حسن‌زاده، رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران و رئیس مجمع بسیج شهرداری‌های مراکز استان‌های کشور امروز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شوارتریبون به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، نشست شهرام دبیری رئیس شورای عالی استان‌ها با سرهنگ محمد مهدی حسن‌زاده، رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران و رئیس مجمع بسیج شهرداری‌های مراکز استان‌های کشور امروز برگزار شد.

در این جلسه که با حضور بهنام مفضفی سرپرست دبیرخانه شورای عالی استان‌ها و احد میرزایی مشاور رئیس و مدیرکل امور استان‌های شورای عالی استان‌ها، جعفری از  مجمع شهرداران کلان‌شهرها همراه بود، از سوی سرهنگ حسن‌زاده، فرآیند تشکیل مجمع بسیج شهرداری‌های کشور و ارائه گزارش از جلسه اول و دوم این مجمع تشریح شد و از شورای عالی استان‌ها برای تصویب ساختار بسیج شهرداری‌های کشور در ساختار شهرداری‌های کشور همزمان با پیگیری‌هایی که از طریق سپاه برای تصویب این ساختار مناسب با سطح هر یک از شهرداری‌ها انجام می‌پذیرد، تقاضای همراهی و همکاری شد.

در ادامه این نشست همچنین تقاضای تعیین زمان برای تشکیل این مجمع و تشریح ظرفیت‌های آن در جهت پیشبرد اهداف و مأموریت‌های شهرداری‌ها در اولین اجلاس شورای عالی استان‌ها و بیان اهداف و زمینه‌های همکاری و فرآیند پشتیبانی و مساعدت شوراهای اسلامی شهر از این اقدام از سوی رئیس مجمع بسیج شهرداری‌های مراکز استان‌های کشور، صورت پذیرفت.

شهرام دبیری رئیس شورای عالی استان‌ها نیز با استقبال از تشکیل مجمع بسیج شهرداری‌های کشور مثبت ارزیابی کردن آن، بر همراهی با این اقدام تأکید کرد و گفت: تشکیل این مجمع، یک نیاز در شهرداری‌ها است که می‌تواند موجب هم‌افزایی بیشتر سپاه، بسیج و مجموعه شهرداری‌ها و مدیریت شهری شود که این مهم با مشارکت بسیجیان شهرداری‌ها و بسیج محلات و اقشار میسر می‌شود.

رئیس شورای عالی استان‌ها در ادامه موافقت کرد که در اولین جلسه هیئت رئیسه این شورا، این موضوع مطرح و پس از ارائه گزارش رئیس مجمع بسیج شهرداری‌های کشور، فرآیند اقدام با همکاری این مجمع و شورای عالی استان‌ها مشخص و پیگیری گردد.

پایان پیام/