۱۳۷؛ پل ارتباطی مؤثر مردم و مدیریت شهری مشهد
۲۴ - فروردین - ۱۴۰۴ ساعت: 21:12
کد خبر : 4280
فرماندار مشهد مقدس : حسینی فرماندار مشهد گفت: سامانه ۱۳۷ باید به عنوان «دماسنج شهری» عمل کند تا از طریق آن بتوان دمای رضایت یا نارضایتی مردم را سنجید و در راستای بهبود شرایط گام برداشت.
نویسنده : ف .فانی
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری شورا تریبون به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید حسن حسینی در بازدید از اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ باید به عنوان «دماسنج شهری» عمل کند تا از طریق آن بتوان دمای رضایت یا نارضایتی مردم را سنجید و در راستای بهبود شرایط گام برداشت.

وی افزود: این سامانه نقش دماسنج شهری را ایفا می‌کند و عملکرد آن در رصد و پاسخ‌گویی به مطالبات مردمی، شایسته و قابلیت قدردانی را دارد. بسیار خرسندیم که مجموعه شهرداری تدبیر ارزشمندی در زمینه اطلاع‌یابی و رسیدگی به مطالبات مردمی اندیشیده است؛ به‌گونه‌ای که کارشناسان به صورت متمرکز مشغول دریافت، پیگیری و پاسخ‌گویی به درخواست‌ها و مشکلات شهروندان هستند.

فرماندار مشهد گفت: این در حالی است که باید به ظرفیت‌های قابل توجه شهر مشهد در حوزه مدیریت شهری توجه داشت و از این ظرفیت‌ها به‌درستی بهره گرفت و با تقویت آن، خدمات بهتری به مردم ارائه کرد. شهرداری‌ها به دلیل ارتباط مستقیم با زندگی روزمره مردم، جایگاهی بسیار مهم و حساس دارند و باید در صدر پاسخ‌گویی به شهروندان قرار گیرند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.