موحدیان رئیس شورای شهر مشهد:

اتصال ریلی پایانه مسافربری امام‌رضا(ع) به میدان شهدا، اولویت شورای شهر مشهد است

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم برای شورای ششم در حوزه حمل‌ونقل، خط 3 قطارشهری و اتصال پایانه مسافربری امام‌رضا(ع) به میدان شهدا است که باید با جدیت از سوی شهرداری دنبال شود.

به گزارش پایگاه خبری شوراتریبون به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حسن موحدیان در آغاز شصت و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به بیست و سوم آذرماه، سالروز حمله عوامل رژیم شاهنشاهی به کارکنان و حاضران در بیمارستان امام‌رضا(ع)، اظهارکرد: در این روز، نیروهای رژیم با بالارفتن از نرده‌های بیمارستان، وارد محوطه شده و کارمندان و افراد حاضر در بیمارستان را مضروب و شهید کردند.
موحدیان، بیست و سوم آذرماه را از جمله روزهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی و تاریخ مشهد مقدس دانست و یاد و خاطره شهدای گرانقدر این روز را که از نخستین شهدای انقلاب محسوب می‌شوند را گرامی داشت.
وی در ادامه با تبریک هفته “حمل‌ونقل و رانندگان” به این قشر بزرگ و زحمتکش، گفت: حمل‌ونقل عمومی، یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه و معیار سنجش کیفیت خدمات شهری در کلانشهرهاست؛ اهتمام سیاست‌گذاران در حوزه توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل، امروز به یکی از ملاک‌های ارزیابی عملکرد تبدیل شده است.
موحدیان با بیان اینکه در شهر مشهد مقدس، طی سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای گسترش حمل و نقل عمومی صورت گرفته، افزود: در عین حال تا رسیدن به نطقه مطلوب فاصله داریم و پروژه‌های نیمه‌تمام، هرچه زودتر باید به بهره‌برداری برسند.
رئیس شورای اسلامی شهر مقدس ضمن ابراز خرسندی از افتتاح پارکینگ «هشت‌آباد»، در هفته حمل‌ونقل که در نزدیکی حرم مطهر رضوی، فضای پارک مناسبی را فراهم می‌آورد، تصریح کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم برای شورای ششم در حوزه حمل‌ونقل، خط ۳ قطارشهری و اتصال پایانه مسافربری امام‌رضا(ع) به میدان شهداست.
موحدیان با بیان اینکه این اتفاق، موجب اتصال ۳ خط قطارشهری مشهد مقدس می‌شود، گفت: امیدواریم این پروژه که جزو اولویت‌های شورای اسلامی شهر است، از سوی معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک نیز با جدیت بیشتری دنبال شود و شورای شهر نیز حمایت‌های لازم را خواهد داشت.
وی همچنین با اشاره هفته «پژوهش» و نمایشگاهی که در این خصوص برگزار شد، افزود: حضور مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در این نمایشگاه، فرصت ارزشمندی بود و جلسات بسیار خوب تخصصی برگزار شد که شایسته تقدیر است.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس همچنین به لزوم پاسخگویی صریح، شفاف و روشن به درخواست‌ها و مطالبات مردمی و همچنین اصحاب رسانه و خبرنگاران از سوی اعضای شورای اسلامی شهر و معاونان و مدیران شهری تاکید کرد.
موحدیان در پایان از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس خواست تا بازدید از پروژه‌های عمرانی نیمه‌‎تمام را در دستورکار کمیته‌های نظارتی قرار دهند چراکه این اقدام موجب دلگرمی مدیران اجرایی و همچنین تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌ها می‌شود.