منابع محلی در ادلب:

اصابت موشک‌های ایران به مقرهای تروریست‌های تحریرالشام و الترکستانی

منابع محلی در ادلب که در اشغال تروریست‌هاست، اذعان کردند که موشکهای ایران به مواضع و مقرهای اصلی تروریست‌های تحریرالشام و الترکستانی اصابت و آن را منهدم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شوراتریبون به نقل از تسنیم، منابع محلی در  ادلب که در اشغال گروه‌های تروریستی تکفیری قرار دارد اذعان کردند که موشکهای ایران به مقرها و مواضع گروه تروریستی موسوم به هیئت تحریرالشام(جبهه النصره) و گروه تروریستی موسوم به حزب اسلامی ترکستانی در منطقه جبل السماق و اطراف شهرک حارم و  دیگر مناطق ادلب اصابت کرده است.

این منابع گفته اند که پایگاههای آموزش و مقرهای پشتیبانی لجستیکی و یک مرکز پزشکی تروریستهای حزب اسلامی ترکستانی هدف قرار گرفته است.

به گفته این منابع، در این منطقه  تروریستهای مسلح گروه موسوم به داعش خراسان آموزش می بینند و از آنجا از طرف عوامل آمریکایی به افغانستان و مرزهای ایران برای ضربه وارد کردن به داخل این کشور ،منتقل می شوند.

این منابع اذعان کردند که موشکهای به کار گرفته شده، موشک بالستیک با  دقت بسیار بالا بوده و به اهداف خود اصابت کرده و مقرهای اصلی (گروه تروریستی) حزب الترکستانی را منهدم کرده است.

انتهای پیام/