برگزاری جلسه تودیع و معارفه مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان زبرخان

محمد عین القضات فرماندار شهرستان زبرخان بر لزوم آموزش افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در کنار واگذاری تسهیلات جهت بازدهی بهتر خدمات در جامعه تأکید نمود.

جلسه تودیع و معارفه مدیر کمیته امداد شهرستان زبرخان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شوراتریبون ، محمد عین القضات فرماندار زبرخان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با تشکر و قدردانی از زحمات آقای درودی بر لزوم آموزش افراد تحت پوشش این مجموعه در کنار واگذاری تسهیلات جهت بازدهی بهتر خدمات در جامعه تأکید نمود.

موسوی معاون مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه گفت: خدمت رسانی و توانمندسازی یکی ازمقوله های مهم و اولویت کار کمیته امداد است و بکارگیری شرکت های دانش بنیان در بحث اشتغال و زنجیره آموزش احکام اشتغال در بحث کسب و کار عملیاتی شده است.

موسوی افزود: در سامانه هوشمند کمیته امداد کلیه خدمات به صورت مجازی در دسترس وقابل انجام است.

در ادامه مراسم درودی پس از تقدیر از مسئولین محترم که در دوران خدمت ایشان با کمیته امداد همکاری داشته اند به بیان کمبودها و مشکلات این مجموعه پرداخت.

وی افزود؛ کل پرونده اشتغال از ابتدای فعالیت کمیته امداد تا زمان استقلال شهرستان ۱۳۰عدد بوده،اما فقط طی یکسال گذشته با تلاش شبانه روزی همکاران ۱۴۰پرونده در زبرخان تشکیل و خدمات رسانی شده است.

در پایان نوید پور مدیر جدید کمیته امداد شهرستان زبرخان گفت:خدا را شاکرم که همچنان توفیق خدمت بیشتر به مردم شهید پرور زبرخان را دارم.