برگزاری همایش بصیرتی دهه فجر به همت بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان زبرخان

همایش بصیرتی دهه فجر به همت بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش زبرخان انجام شد.

به  گزارش خبرنگار پایگاه خبری شوراتریبون ، همایش بصیرتی دهه فجر این شهرستان به همت بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان زبرخان برگزار شد.

این همایش ۱۹بهمن ماه  با حضور جمعی از فرهنگیان و اعضای ستاد دهه فجر در محل کانون شهید مطهری شهر قدمگاه رضوی و با سخنرانی محمد عین القضاة برگزار گردید.
فرماندار زبرخان در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی از جمله رشد و ارتقاء سطح علمی دانشگاه ها، پیشرفت در علم پزشکی،نانو وهسته ای  و… بعد از انقلاب پرداختند.
ایشان با اشاره به ارقام و اعداد مهمی همچون رشد صادرات نفتی ۵۴۰برابر،رشد و ارتقاء خدمات بانکی ۲۰برابر،رشد ۵۰برابری حوزه ورزش،در بحث هوا فضا در رتبه ۸دنیا و در تولید علم در رتبه ۴دنیا در مقایسه باقبل انقلاب عنوان کرد.
محمد عین القضات گفت: انقلاب در هرجامعه اگر با هدف باشد نتیجه می دهد مانند انقلاب اسلامی که هدفش آزادی و استقلال بود.
فرماندار شهرستان زبرخان با انتقاد از رسانه ها مبنی بر عدم شناساندن شخصیت های بزرگی همچون شهید چمران و حضرت امام خمینی به مردم، گفت؛در کشور مانند این بزرگان نداریم و نخواهیم داشت لذا باید مردم عزیز حداکثر شناخت را از منش و تفکرات این اسطوره ها پیدا کنند.در پایان با تحلیل و تبیین ارکان رسالت زینبی از جمله استقامت و بردباری در برابر توطئه‌های دشمن،پایبندی و وفای به عهد و غیره سخنرانی ایشان پایان یافت.