بوی بهار جان ها

رجب ماه خدا بود و شعبان ماه میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی قائم آل محمد که با آمدنش، جهان در پی زایش خوبی ها و نشر آنها تا دورترین نقاط عالم هستی است. در این ماه پرفیض، خداوند باران رحمت خود را بر سر جهانیان فرو ریخت تا دنیا معنای عدالت و برابری انسانها […]

  1. رجب ماه خدا بود و شعبان ماه میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی قائم آل محمد که با آمدنش، جهان در پی زایش خوبی ها و نشر آنها تا دورترین نقاط عالم هستی است.

در این ماه پرفیض، خداوند باران رحمت خود را بر سر جهانیان فرو ریخت تا دنیا معنای عدالت و برابری انسانها و رافت اسلامی را بیشتر از همیشه درک کند.

میلاد سیدالشهدا  امام حسین علیه السلام

میلاد حضرت ابوالفضل العباس  و میلاد سیدالساجدین امام زین العابدین علیه السلام  در این ماه پرفیض که هر سه از تاثیرگذارترین انسانها در دفاع از امر به معروف و نهی از منکر با فداکردن جان و جانانشان  در واقعه کربلای ۱۴۰۰ سال پیش بودند و میلاد قائم آل محمد در این ماه اتمام حجتی است بر جهانیان که وعده خدا حق است و محقق خواهد شد.

  • با پشت سر گذاشتن روز پاسدار و روز جانباز  و با تاسی از صحیفه سجادیه به استقبال بهار جان ها میریم با صلواتی بر محمد و آل محمد و در سایه همدلی با انتخاب بهترین افراد به عنوان نماینده مردمی به استقبال شکوفایی وسیعتر ایران اسلامی و سرافکندگی دشمنان این مملکت ان شاءالله قدم های بلندتری  برخواهیم داشت.