جشن پیروزی انقلاب اسلامی امسال در ۱۴۰ نقطه جهان برگزار می‌شود

رئیس کمیته بین‌الملل دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: امسال برای اولین بار در ۱۴۰ نقطه در سطح بین‌الملل، جشن پیروزی انقلاب برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شوراتریبون به نقل از خبرگزاری فارس، جلسه کمیته بین‌الملل ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور نمایندگان  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت امور خارجه، سازمان فرهنگ و ارتباطات، بسیج، صدا وسیما، بعثه مقام معظم رهبری، کمیته حمایت از انقلاب مردم فلسطین در نهاد ریاست‌جمهوری، ستاد رسانه‌ای کشور و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور، در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

سهرابی، مسئول کمیته بین‌الملل ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در بسترهای معنوی، ورزشی، فرهنگی، اقتصادی و علمی هدف‌گذاری کمیته برای پیوند هر چه نزدیکتر ایرانیان و هموطنان خارج از کشور با انقلاب اسلامی و مراسم ملی و آیینی دهه مبارک فجر است.

مسئول کمیته بین‌الملل ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، افزود: انسجام ایرانیان عزیز خارج از کشور، موضوع شبکه‌سازی از فجرباوران و فجریاوران انقلاب اسلامی در میان این قشر با هدف فراهم‌سازی مشارکت حداکثری ایشان در مراسم و مناسبت‌ها به ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی به عنوان یکی از رویکردهای اجرایی کمیته خواهد بود و دهه فجر انقلاب اسلامی، یکی از فرصت‌های مهم برای برقراری ارتباط با ایرانیان خارج از کشور است. استفاده از ظرفیت ایرانیان خارج از کشور در برگزاری گرامیداشت چهل و پنجمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی مورد تأکید است.

وی تأکید کرد: امسال برای اولین بار در ۱۴۰ نقطه در سطح بین‌الملل جشن پیروزی انقلاب برگزار خواهد شد.

سهرابی افزود: تمرکز بر بخش ویژه مقاومت و فلسطین، از ویژگی‌های این دوره از برنامه‌های سال جاری است.

در ادامه هریک از اعضای حاضر در جلسه نقطه نظرات، پیشنهادات و نیز برنامه‌های اجرایی  دستگاه متبوع خود را بیان داشتند.