حمل و نقل، مبنای توسعه کشور و شهرها

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: مبنا و پایه توسعه در کشور و شهرها، حمل و نقل است و این حوزه نیازمند توجه جدی است.

به گزارش پایگاه خبری شوراتریبون به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، ایمان فرهمندی در همایش روز ملی حمل و نقل که در تالار شهر مشهد مقدس با حضور جمعی از اعضای شورای شهر مشهد مقدس، شهردار مشهد مقدس، شهردار تهران و جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: امروز روز ملی حمل و نقل و رانندگان است و باید به حوزه رانندگان و مسائل مربوط به آنها توجه ویژه شود.

وی افزود: حمل و نقل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و نیازمند نگاه جدی و همه جانبه است، حمل و نقل، پایه توسعه کشور و شهرها است و اگر در این زمینه رویکرد جامع نداشته باشیم، دچار آسیب می شویم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ادامه داد: حمل و نقل بسیار گسترده و همه جانبه است و توسعه آن، نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها است.

فرهمندی بیان کرد: اقشار مختلفی در حمل و نقل نقش دارند اما همکاران فنی و رانندگان و همکاران انتظامی ما نقش کلیدی در حوزه حمل و نقل دارند و ما وقتی می‌توانیم حمل و نقل موفق داشته باشیم که بتوانیم نگاه جامع داشته باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت جامعیت در حوزه حمل و نقل، تصریح کرد: اگر به معیشت رانندگان و همکاران فنی در زمینه حمل و نقل توجه نکنیم، نمی توانیم در سیاست گذاری ها موفق باشیم.