حوزه فرهنگی؛ پاشنه آشیل موفقیت‌ جریان‌های مختلف

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: پاشنه آشیل موفقیت همه جریان‌ها در حوزه فرهنگی است و اگر پروژه‌های عمرانی ما پیوست فرهنگی داشته باشند، شیرینی استفاده از آنها برای مردم می‌ماند.

به گزارش پایگاه خبری شوراتریبون به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حجت‌الاسلام حسن منصوریان، در نشست شهردار با معاونان فرهنگی و اجتماعی مناطق شهرداری مشهد مقدس با بیان اینکه معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری مناطق، نیروهای تشکیلاتی شهردار هستند، اظهارکرد: اگر مدیریت شهری به دنبال ورود به عرصه‌های مختلف با نحله‌های فکری گوناگون است، باید روی حوزه فرهنگی سرمایه‌گذاری کنیم.
وی افزود: پاشنه آشیل موفقیت همه جریان‌ها در حوزه فرهنگی است و اگر پروژه‌های عمرانی ما پیوست فرهنگی داشته باشند، شیرینی استفاده از آنها برای مردم می‌ماند.
حجت‌الاسلام منصوریان گفت: معاونان فرهنگی مناطق باید در منظومه‌ای فکری فعالیت داشته باشند که نیروهای تشکیلاتی جبهه انقلاب هستند.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با تاکید بر اینکه معاونت‌های فرهنگی مناطق باید به صورت مساله‌محور به موضوعات و آسیب‌ها ورود کنند، تصریح کرد: هر منطقه شهری یکسری مسائل و معضلات داشته که هرکدام از آنها میزان و درصدی دارد؛ در پایان دوره خدمتی خود باید بتوانید گزارشی از میزان کاهش این آسیب‌ها ارائه دهید.
حجت‌‍الاسلام منصوریان با اشاره به جریان رقیب حوزه فرهنگ و رسانه، از آنها به عنوان راهزنان فرهنگی یاد کرد و گفت: این راهزنان بسیار قدرتمند هستند ولی خداوند وعده پیروزی را به یاران خود داده و این مهم باید مدنظر قرار گیرد.
وی تاکید کرد: برای فعالیت‌ها و اقدامات سازنده خود باید پیوست رسانه‌ای داشته باشید و دادن خبر خوب به شهروندان، حق آنهاست؛ در مقابل اقدامات و کارهای خوب فرهنگی و اجتماعی سکوت نکنید و اطلاع‌رسانی قوی داشته باشید.