رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش:

خواص هستند که میتوانند ملتها را بیدار کنند

رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش فرمودند: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه اقتدار ملی است. حضور مردم در راهپیمایی امسال نیز به فضل الهی پرشور خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری شوراتریبون، حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار با بیان اینکه جبهه دشمن برای خواص برنامه دارد افزودند: جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی خواص در جامعه و ایجاد تردید و تعلل در آنان مهم‌ترین برنامه دشمن است، خواص می‌توانند برای برگزاری انتخابات پرشور نقش‌آفرین باشند. نتیجه انتخابات پرشور افزایش اقتدار ملی است.

خواص دنیای اسلامی مردم را به درخواست عمومی از دولتهایشان برای ضربه قاطع به رژیم صهیونیستی وادار کنند. ضربه قاطع، قطع رابطه اقتصادی دولتهای اسلامی با رژیم صهیونیستی است، خواص هستند که میتوانند ملتها را بیدار کنند

خواص در دنیای اسلامی وظیفه دارند. خواص؛ علما، دانشمندان، سیاسیون و مطبوعاتی‌ها هستند، می‌بینند که در غزه چه دارد میگذرد. می‌بینند که آمریکا با پشتیبانی از رژیم صهیونیستی چه ضربه‌ای دارد به انسانیت، به بشریت می‌زند. این را می‌بینند، خب بایستی به مردم خودشان بگویند، توضیح بدهند، مردم را وادار کنند. درخواست عمومی در مردم بوجود بیاورند که دولتهایشان ناچار بشوند، ضربه‌ی قاطع را بزنند به رژیم صهیونیستی.

ضربه‌ قاطع چیست؟ ما نمیگوییم که وارد جنگ بشوند که نه میشوند و نه حالا برای خیلی‌هایشان شاید ممکن هم نیست، اما میتوانند قطع رابطه‌ی اقتصادی بکنند این ضربه‌ی قاطع است مردم، ملتها اگر از دولتهایشان بخواهند فشار بیاورند این اتفاق می‌افتد و این اتفاق مؤثر است.

ملتها میتوانند دولتها را به خط کنند در این زمینه، وادارشان کنند که پشتیبانی نکنند از رژیم ظالم و گرگ‌صفت که این‌جور به جان زن و بچه و مریض و پیرمرد و بیست و چند هزار نفر را در ظرف چند ماه به قتل برساند. حمایت نشود از این رژیم. بعضی از کشورهای اسلامی حتی من شنیدم سلاح به رژیم صهیونیستی میدهند. بعضی‌ها هم کمکهای گوناگون اقتصادی میکنند.

خب این جلویش گرفته بشود این کار ملتهاست؛ ملتها میتوانند فشار بیاورند، دولتها را وادار کنند. چه کسی میتواند ملتها را بیدار کند؟ خواص. ۱۴۰۲/۱۱/۱۶

 

انتهای پیام/