سرپرست اداره ورزش و جوانان تربت جام :

سرپرست هیات ورزشی های روستایی و بازی های بومی محلی شد

طی حکمی از سوی اداره ورزش و جوانان تربت جام، فرزاد صادقی به عنوان سرپرست هیات ورزشی های روستایی و بازی های بومی محلی منصوب شد

به گزارش خبرنگار شورا تریبون ، سرپرست اداره ورزش و جوانان تربت جام که در جلسه تکریم و معارفه هیات ورزشی های روستایی و بازی های بومی محلی  این شهرستان سخن می گفت افزود:بازی‌های بومی به طور عام نشان فرهنگ یک قومیت هستند. بازی‌های بومی،  محلی و سنتی در منطقه علاوه‌بر بار فرهنگی، از جذابیت و تنوع بالایی نیز برخوردار هستند.با توجه به پهناوری و قومیتی شهرستان انواع بازی‌ها با هدف‌های خاص طراحی شده و میان مردم رایج بوده است.

غلامرضا اباذری اظهار داشت: شهرستان تربت جام نیز به عنوان یکی از بزرگترین و پهناورترین شهرستان های  خراسان رضوی بازی‌های بومی و محلی زیادی را در خود جای داده است و تاکنون  رتبه های اول  استان را کسب کرده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان تربت جام توصیه کرد: بهره گیری از تجارب پیشکسوتان در راستای سیاست های اداره ورزش و جوانان ، این هیات بتواند در جهت توجه به روستاها و مناطق محروم و توسعه گسترش بازی های بومی و محلی در سطح شهرستان گام های موثری بردارد.

در این مراسم از زحمات سه ساله سعید کبودانی در هیات ورزش های روستایی و بومی محلی تقدیر  و فرزاد صادقی سرپرست این هیات معارفه شد.

خبرنگار، علی نوروزی، تربت جام