امام جمعه شهرستان تربت جام:

مسؤلان صدای اعتراضات به حق مردم در حوزه معیشت و اقتصاد را بشنوند

خطیب جمعه شهرستان تربت جام گفت: مسئولان در کنار مبارزه قاطع با اغتشاشگران صدایِ اعتراضات به حق مردم نجیب ایران در حوزه معیشت و اقتصاد را بشنوند و برای حل آنها اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار شورا تریبون، حجت‌الاسلام حسین اسلامی  در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی الغدیر تربت جام سخن می گفت افزود:  باید حساب اعتراضات واقعی مردم را از اغتشاشگران مزدور جدا کنیم. مگس روی زخم می نشیند. باید با قاطعیت با اغتشاشگران برخورد کرد اما مسئولان، بسترها و زمینه‌های داخلی اغتشاشات را چاره کنند.

امام جمعه شهرستان تربت جام اعلام کرد: براساس نظر سنجی که در اواخر مهرماه انجام شد حدود ۶۰ درصد مردم مسائل اقتصادی را اولویت اصلی خود اعلام کرده‌اند و بر خلاف جوسازی‌های رسانه‌ای تنها ۳/۵ درصد مردم مسائل مربوط به حجاب و حقوق زنان را عامل نارضایتی می‌دانند.

حجت‌الاسلام حسین اسلامی افزود: آن صدایی که در این دو ماه در کف خیابان‌ها شنیده شد، صدای مردم ایران نبود. صدای نوچه‌های بن سلمان سعودی و مریم رجوی بود. آشوبگران نه‌ تنها به جمهوری اسلامی خیانت کردند حتی در حق معترضان واقعی هم ظلم کردند و اجازه ندادند صدای مطالبات به حق مردم در حوزه اقتصاد و معیشت شنیده شود