وقف قیچی» به نیت حاج قاسم/ شهید سلیمانی نه تنها فرمانده جبهه های نبرد، بلکه در عرصه فعالیت های اجتماعی هم مرد میدان و یک الگو بود

یکی از فعالان رسانه ای مشهدی در گفتگو با رادیو مقاومت از اجرای وقف قیچی در یکی از گرمخانه های مشهد در قالب «پویش به نیت حاج قاسم» گفت.

«وقف قیچی» به نیت حاج قاسم/ شهید سلیمانی نه تنها فرمانده جبهه های نبرد، بلکه در عرصه فعالیت های اجتماعی هم مرد میدان و یک الگو بود

یکی از فعالان رسانه ای مشهدی در گفتگو با رادیو مقاومت از اجرای وقف قیچی در یکی از گرمخانه های مشهد در قالب «پویش به نیت حاج قاسم» گفت.

به گزارش پایگاه خبری شورا تریبون ، علی رنگ آمیز طوسی در گفت و گو با برنامه «سرباز آرامش» رادیو مقاومت، با اشاره به رسالت های اجتماعی اصحاب رسانه اظهار کرد: یکی از وظایف اصحاب رسانه در کنار پوشش و تهیه اخبار و بیان مشکلات، مطالبه گری و پیگیری آن از مسوولان است و در کنار آن رسالت بالاتری وجود دارد که مشارکت در حل مشکلات و مسایل اجتماعی و کمک به مردم است.

وی با بیان اینکه در مشهد کارهای زیادی با دوستان رسانه ای و گروه های مختلف در جهت کمک به مردم انجام می دهیم، تصریح کرد: یکی از این کارها که با کمک جمعی از آرایشگران خیر مشهدی انجام شد، اجرای برنامه «وقف قیچی» بود.

این فعال رسانه ای ادامه داد: در این برنامه که چندین مرتبه در حاشیه مشهد و در خیریه ها و مدارس مناطق کم‌برخوردار انجام شده، عزیزان آرایشگر نسبت به اصلاح سر کودکان و افراد کم توان این مناطق به صورت رایگان اقدام می کنند.

وی با تاکید بر اینکه آرایشگران حاضر در این طرح از بهترین های این صنف هستند افزود: سرپرست این گروه امیر جعفری دارنده مدال طلای جهانی در یورکاپ ۲۰۲۲ ترکیه و ملقب به «قیچی طلا» است و دیگر عزیزان هم از بهترین های این صنف در مشهد هستند که با همراهی جمعی از مسئولین اتحادیه در این کار خیر مشارکت دارند.

رنگ آمیز طوسی با بیان اینکه گرم خانه ها در این شب ها به خاطر سردی هوا تعدادی بیشتری از افراد کارتن خواب و بی سرپناه را پذیرایی می کند گفت: این سردی هوا فرصت خوبی بود که با مراجعه به گرمخانه های شهرداری این طرح را اجرا کنیم و به همین خاطر نیز شب گذشته با همراهی تیم آرایشگران به گرمخانه «خانه سبز» شهرداری مشهد مراجعه و از ساعت ۶ الی ۱۰ شب، بچه ها مشغول اصلاح سر مددجویان این مرکز شدند.

این فعال رسانه ای تصریح کرد: همزمانی این اتفاق با ایام شهید سلیمانی و برگزاری پویش «به نیت حاج قاسم» توسط رادیو مقاومت هم بهانه ای شد تا این اقدام خوب را تقدیم به روح ملکوتی سردار دلها کنیم.

وی افزود: شهید سلیمانی در همه حوزه ها الگوی ما جوانان است، ایشان نه تنها در جبهه نبرد حق علیه باطل مرد میدان بود، بلکه در جبهه فعالیت های اجتماعی نیز فرمانده میدان و نمونه یک نیکوکار خیر بود که می تواند یک الگوی بدیل برای همه ما باشد.

پایان پیام/