کبری طاهری عضو شورای شهر ساوه جایزه تندیس شهید باکری را کسب کرد

«کبری طاهری» نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساوه با ارایه راهکار در نخستین همایش ملی شهر و پیشرفت که در تهران برگزار شد، جایزه تندیس شهید باکری را کسب کرد

به گزارش پایگاه خبری شوراتریبون ، این همایش با حضور مدیران و مسئولان شهرداری‌ها و شوراهای منتخب سراسر کشور در وزارت کشور برگزار شد که عضو شورای اسلامی شهر ساوه با ارایه راهکار برنامه‌ریزی و قوانین شهری، تبصره های ماده صد، درآمدهای پایدار شهری و منابع انسانی به‌عنوان یکی از برگزیدگان همایش انتخاب شد.

 

کبری طاهری افزود:پیشنهاد مساعدت نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اصلاح یا حذف برون سپاری در امور مدیریت شهری محور راهکار ارایه شده از سوی این عضو شورای اسلامی ساوه بود.

 

وی بیان کرد: رویه کنونی برون سپاری امور نه تنها باعث چابک‌سازی بدنه دولت نشده، بلکه عامل از بین رفتن امنیت شغلی و کاهش درآمد نیروهای پیمانکاری، قراردادی و حجمی نیز می‌باشد.

 

نایب رئیس شورای شهر ساوه افزود:  شرایط حاکم در برون‌سپاری امور همچنین باعث فربه تر شدن  پیمانکاران شده است.

کبری طاهری توضیخ داد: همچنین افزودن تبصره‌ای جدید به ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها از دیگر محور راهکار ارایه شده بود که در این خصوص پرونده املاکی که در کمیسیون ماده ۱۰۰ و دیوان عدالت اداری حکم تخریب و یا اعاده به وضع سابق برای آن‌ها صادر شده است و در بازه زمانی یکسال امکان تخریب آنها  وجود ندارد، باید با اعمال تبصره جدید قابلیت طرح مجدد در کمیسیون ماده ۱۰۰ را داشته باشند.

وی گفت: طبق این پیشنهاد احکام صادره باید تا پایان سال ۱۴۰۰ قابل طرح در کمیسیون ماده ۱۰۰ باشند و تخلفات بعد از آن شامل این بند نشود